május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ha tetszett is? .. akkor lájkolj! :)

Ha pedig meg is osztanád az oldalt, kattanj erre: Add a Facebook-hoz

ELÉRHETŐSÉGEK:

MSN: adamwise@windowslive.com MyVip/iWiW: Varga Ádám (ádííí ; malvin)

UTOLSÓ KOMMENTEK:

LÁTOGATÓK:

Dolgos hangya

2011.05.24. 15:30 adam_

Hahóó blogom! Nem akartalak elhanyagolni, de elhiheted, hogy ezer más dolgom volt. Megtapasztalhattam, hogy milyen az első sorból tombolni a kedvenc fellépőm szintén kedvenc zenéire. Vízparton élvezni az életet a nyár előestéin. Éreztem még egy kis levertséget, amit hamar kihevertem. Nyárias forróságban, csomagokat cipekedve, majd hűvös szobában olvastam. Kezdtem picit becsavarodni is. Majd tanultam a hibákból. Kedvesem bájos mosolyára ébredni, majd viszonozva tovább szállni. Temérdek teendőket intézni. Szerencsében bízva, majd azt megkapva, örvendeni, és hálát adni, hogy szerencsés ember vagyok. Kezemet összetéve örülni, hogy everything's all right... és imádlak Kína, köszönöm, hogy "eme ételt elém teszed..", tényleg best-buy a hozzám hasonló fiataloknak.

Húzós lesz a következő pár hetecském, de kitartás Ádám, meglesz ennek a gyümölcse.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adiii.blog.hu/api/trackback/id/tr922928945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása