május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ha tetszett is? .. akkor lájkolj! :)

Ha pedig meg is osztanád az oldalt, kattanj erre: Add a Facebook-hoz

ELÉRHETŐSÉGEK:

MSN: adamwise@windowslive.com MyVip/iWiW: Varga Ádám (ádííí ; malvin)

UTOLSÓ KOMMENTEK:

LÁTOGATÓK:

Zámolyi naplemente

2011.05.07. 17:00 adam_

Picit ihlettel teltebb vagyok, ha a négy fal közé szorulok. Itt ez a csodálatos hónap, nyakamon a vizsgákkal, ennek ellenére boldogsággal tölt el, hogy napokat kell áldoznom a tanulásnak. Jól vagyok kedves virtuális naplóm, úgy alakulnak a dolgaim, ahogyan szeretném. Tegnap a régi cimbikkel koncerteztünk, egy kis helyi "serrel" megfűszerezve, a hajnali kerékpározás emléke sincs meg már bennem. Ágyamban ébredtem fel, nekem ennyi volt az áhított célom. Áh, de jó volt!  Bár a fejem reggelre nagyon nehéz lett, mintha sokkal több kg lenne a kelleténél. ..és igen, lebuktam, tulajdonképpen ezért nyomom az ágyat. De a tanulás jó hatással van rám, még posztolok is ezzel a hirtelen nagyra nőtt fejemmel. Bár már jobb a helyzet, megnyugtatlak. 

Rendeltem egy újabb gyöngyszemet, eddig jól halad a "minden hónapban egy könyvet kivégzek" projektem. Várom már, hogy a cseresznyefa alatt, kezemben a könyvvel, elrepüljek egy másik dimenzióba, lelkem ott, én meg a hűsítő nektár fogságában. Katarzis!

Barátnőmet már jó pár napja, talán van egy hete is, hogy nyüstölöm a sütési hajalmom kiélése végett. Eddig tudomásul vettem, hogy béna vagyok a konyhaművészetekben, de tulajdonképpen a Raffaello golyók meggyúrása ovis meló lehet, nem hiszem, hogy kifogna rajtam. Habár néha okozok magamnak meglepetéseket. Na majd kiderül.

Veszek egy fürdőt, és tanulgatok tovább. Ennyi voltam mára! 

Napos hétvégét!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adiii.blog.hu/api/trackback/id/tr792885283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása