május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ha tetszett is? .. akkor lájkolj! :)

Ha pedig meg is osztanád az oldalt, kattanj erre: Add a Facebook-hoz

ELÉRHETŐSÉGEK:

MSN: adamwise@windowslive.com MyVip/iWiW: Varga Ádám (ádííí ; malvin)

UTOLSÓ KOMMENTEK:

LÁTOGATÓK:

Futni jó!

2011.01.28. 17:40 adam_

Érvelnék a közösség számára oly régóta ismert szociális eltunyulás jelensége ellen.

Ezzel kapcsolatban pár jótanácsot anno a gimnáziumi, később az egyetem első évében, az akkori tesitanárom is szóról-szóra a fülembe rágott, és milyen jól tettem, hogy megfogadtam a prédikációkat. Miről is van szó? M O Z G Á S -ról. .. és annak velejárójáról, az örömről. Személyesen én ezt jelenleg a futással abszolválom. Vizsgaidőszakban itthon több lehetőségem nyílik ehhez, mint a fővárosban. Az is igaz, hogy jobban szeretek a "természetben" futni, mint silány betondzsungelben, ilyenkor is büszkve vagyok, hogy itt születtem ahol. Pirossal kiemeltem a mai távom ezen a csodálos Google Maps képen. Nem haltam bele, mégis eszméletlenül jól éreztem magam a táv megtétele után (cirka 5-6 km) , ami fél órámba "került". Íme:

 

Pár személyes érv a futás mellett:

- Kevés dolog tudja kikapcsolni ennyire az ember tudatát, mint a futás.

- A táv megtétele után ne lepődj meg, ha büszkébbnek érzed magad.

- Futásnál szemlélni a természetet, fenomenális élmény.

- Kitartás, szorgalom, erő és akarat "játékának" megmérettetése a jó levegőn, kell ennél több?!

Már korábban is poszotoltam a futásról. Nem is lepődöm meg, hogy megint ezt teszem. Jó példát mutatni, felkelteni valakinek a figyelmét, vagy csak megszerettetni veletek a mozgás örömét, célom, és egyben úgy érzem, ha már egy ember veszi fel a futócipőt a posztom lesése után, akkor majd büszkén kihúzom neki a célszalagot a finishben. Önbizalom-tréningnek sem utolsó, mondom halkan az érintetteknek. :)

In a nutshell, fuss csak bátran, meghálálja a fizikumod és a lelked a távokat. Nem elég csak a szellemet karban, (lábban) is kell tartani a dolgaid.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adiii.blog.hu/api/trackback/id/tr492621440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása